Taller: Defensem els nostres drets. Què passa amb les nostres reclamacions de consum?
El taller, realitzat al Casal de la Dona, ha comptat amb la participació d’una trentena de persones i s’ha desenvolupat a través de la metodologia del role-playing, a fi d’explicar de forma visual i participativa quins són els procediments que l’Àrea de Consum de l’Ajuntament de Lleida posa en marxa en rebre una reclamació de consum. Així mateix, durant el taller, les assistents han pogut conèixer, de manera distesa i amena, què és una mediació amb l’empresa contra la qual es reclama, en què consisteix l’arbitratge i la intervenció d’un tribunal arbitral envers la qüestió que ha motivat la reclamació, així com altres funcions que es desenvolupen des de l’Àrea de Consum. El taller ha estat conduït per Mireia Mercadé, presidenta de la Junta Arbitral de Consum a Lleida
El taller, realitzat al Casal de la Dona, ha comptat amb la participació d’una trentena de persones i s’ha desenvolupat a través de la metodologia del role-playing, a fi d’explicar de forma visual i participativa quins són els procediments que l’Àrea de Consum de l’Ajuntament de Lleida posa en marxa en rebre una reclamació de consum. Així mateix, durant el taller, les assistents han pogut conèixer, de manera distesa i amena, què és una mediació amb l’empresa contra la qual es reclama, en què consisteix l’arbitratge i la intervenció d’un tribunal arbitral envers la qüestió que ha motivat la reclamació, així com altres funcions que es desenvolupen des de l’Àrea de Consum. El taller ha estat conduït per Mireia Mercadé, presidenta de la Junta Arbitral de Consum a Lleida